ایده های آشپزی

ایده های آشپزی

تجربه ها و ایده های آشپزی فاطیما
ایده های آشپزی

ایده های آشپزی

تجربه ها و ایده های آشپزی فاطیما

پیراشکی مرغ و بادمجان

مواد لازم برای پیراشکی مرغ و بادمجان:


بادمجان: دو عدد

سینه مرغ: یک عدد

فلفل دلمه ای: یک چهارم

خمیر پیراشکی: یک بسته

نمک و فلفل: به مقدار دلخواه  بادمجان ها را مشابه شکل خرد کردم، نمک زدم و خیلی کم تفت دادم


سینه مرغ را جداگانه پختم و ریش ریش کردم و فلفل دلمه ای را نگینی خرد کردم


آب مرغی که سینه مرغ در آن پخته شده بود را هم به مواد اضافه و نمک و فلفل غذا را اندازه کردم. و گذاشتم تا آب مرغ بجوشد و تبخیر شود


از مواد داخل خمیر پیراشکی گذاشتم و پیچیدم و سرخ کردم



نظرات 2 + ارسال نظر
سکینه* 9 اسفند 1393 ساعت 22:31

فوق العاده س به به

سلام عزیزم
چه پیراشکی های فوق العاده ای
خوشحال می شم به وب من هم سر بزنی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی رو گذاشتم.
شاد باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد